Yes baby, yes

Tja sötnosar ! Eftersom mallan, emelie skaffa en blogg åt oss och jossan så antar jag att jag får börja blogga här då. Vem ska fixa vår design tjejer ? :) Har avrit i skolan idag ju, skittrikig dag verkligen, men vi hade baloo som vikarie så det blev rätt soft haha :) . Han är väl vikarie imorgon också eftersom Lisa är nån annan stans :p . Asskönt med påsklov på torsdagen också ju ;) Hade egentligen tänkt att åka på skidresa med familjen i fyra dagar, men det är ju jätetråkigt ifall inte någon följer med mig och jag skulle inte fått ta med någon tror jag, så jag fick stanna hemma ! Happyface :D Ska gå och duscha nu, Puss ! / johanna





Haha there we are, Love u nuts !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0