Reality

Jag har alltid älskat Edward, men inte i Robert. Men nu har jag hittat en ny snygging nämligen Edwards bror, Emmett. Okej, han är helt okej i filmen Men han är grymt mkt snyggare i verkligheten, vilket inte Robert är hela tiden? han heter i alla fall Kellan "kola" Lutz och är SINGEL (fast när jag tar honom är det försent, sorry biatches) Han tränar mkt och har en jätte fin kropp. Och för er som inte visste skulle han  igentligen fått rollen som Edward men han hade inte tid att spela in hela tiden, synd! Älskar dig !!!
O-M-G Såå snygg!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stålnacke

Han var väl inte så snygg haha :p <3

2010-03-30 @ 21:00:05
URL: http://mejj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, det är bra om du inte tycker det för han är ju som sagt min :§ <3

2010-03-30 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0