Malin och emelie blogga va fan :O

Hellu :)
Idag gick jag upp klockan 9, lite sent eftersom vi skulle vara på ip klockan 10. Vi hade iaf tunering idag, eller träningstunering dårå. Vi kom 2:a men det var ju bara 3 lag ;) Men det var bra spelat. I veckan har vi 4 träningar och 2 av dom är kondision. Skit jobbigt, men behöver fan få kondision ^ Men idag så spelade vi tunering, sen åkte jag hem och duscha osv, sen gick jag hem till Isabell, hon mötte mej på vägen. Hon har en skit bra kamera så hon ville ta lite bilder, sen gick vi till shell och köpte glass. Och vet ni vad det stog på min termometer idag, att det var ca 17 grader ute vafan! Det blir ju snart sommar :D Men sen gick vi hem till henne var inne på datan och lite så. Sen gick jag hem. Pappa hade sattit upp studdsmattan också så gick ut och hoppade lite med lillbrorsan. Men imårron skulle jag nog vara med Emelie. Får se vad vi hittar på. Men det här blir nog sista inlägget för mej.
Puss, god natt

bild från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0