Tvilling

Cha cha :)
Idaaaaag så var det ju skola -.- Var så jävla trött och ve hade bara tråkiga lektioner som typ matte och so osv. Slutade sen vid 3 och då gick jag och Empa hem till henne. Vi åt och hjölpte till att sätta upp studsmattan som gjorde väldigt ont i händerna :O Mamma kom och hämtade mej sen vid 6 och så åkte vi till centrum för jag behövde köpa nya fotbollsskor. Så köpte fotbollsskor och löparskor och sen köpte jag en puder och mascara också ;)
Imårron träffar jag Elin, vi har träning sen också.
Lite bilder

Johanna och moi idag

haha, Emelie sötnos

Duktig? tröjan som jag har på mej fick jag av emelie idag i försenad födelsedagspresent, tack gumman.

Emelies skol foto, så jävla söt :O
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0