Tagen från Ennea :D

För ett år sedan:


Hur gammal - 13

Vilken klass gick du i? -  6 b

Vad hade du för hårfärg? - Blont

Hur lång var du? – typ 149/152

Vem var du kär i? – Jag kommer faktist inte ihåg :S

Hade du någon pojk/flickvän? – Nepp
Vad brukade du göra på fritiden? - Mycket träningar och kompisar

Vilka umgicks du med? – Många

Hur såg du ut? Haha, jag var fett liten ;S

Var allt bättre då? - Nej

Skulle du vilja gå tillbaka dit? nej, då var då och nu är nu

Har du förändrats? Väldigt mycket!


Nu:


Hur gammal är du? - 14

Vilken klass går du i? -  7 b

Vad har du för hårfärg? – Brunett

Hur lång är du?- 163 och en halv ^

Har du någon pojk/flickvän? – Singel ;)

Vad brukar du göra på fritiden?- Kompisar
Vilka umgås du med?- Många

Hur ser du ut? – ehm..Brunett, halv lång lala kolla på bilder ;)



Har du..


Kysst någon? – Ja

Sovit brevid någon av samma kön? – Ja

Sovit brevid någon av motsatt kön? – Ja

Slagit ner någon? – haha nej, eller inte seriöst

 

Ljugit för en bra vän? – mm

Svikit någon?- Nej, eller det tror jag inte

Fuskat på prov/läxförhör?- Ja

Blivit kallad Bögjävel - nae
Kallat någon Bögjävel? – Ja
Druckit alkohol? – Japp



Vem:


Skrev du senast till på msn? – Hannah

Kramade du senast? – Lillbrorsan

Sov du hos senast? - Hannah tror jag

Kan du lita på till 100%? - Hannah, Emelie, Johanna

Är den finaste personen som finns?- alla är fina på deras sätt

Vill du vara med just nu? - alla mina saknade vänner :(

Ringde dig senast? - Pappa

skicka ett sms till dig senast? - Anton

Skickade du ett sms till senast? - Anton

Vad:-


Drack du senast? cider

Köpte du senast? mycket, fast det är inte jag som har betalat ;)

Gjorde du igår? Åkte skoter

Ska du göra imorgon? Skidor

Är närmast dig som är rosa? några tröjor i min väska


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN


Du är kär nu- jag venne

Du har sårat nån så de börjat gråta - mm
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej

Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0