Ingen har bloggat?

Huh? aja jag gör det nu iaf. Idag var jag i skolan. Det var väll som vanligt. Skit varmt var det också :D Men efter skolan så åkte jag hem och åkte och hämta lillbrorsan eftersom om jag hämtar honom nåra gånger i månaden så får jag pengar, och vad gör man inte för pengar? ;) Aja, sen åt jag och åkte till träningen. Det gick helt okej idag. Har precis duschat och pluggat lite spanska. Typ första gången jag pluggar till spanskan men det gick inte så bra för mig i spanskan förut ;) Nu laddar jag över lite låtar och så.
Puss

Haha, fin bild.


Kommentarer
Postat av: johanna

men du hämta vell inte don brorsa vi var ju me varann ? :P <33

2010-04-16 @ 18:09:28
Postat av: Jossan

Men på ip va vi eller vad menar du? jag hämta honom innan annars ;) <33

2010-04-16 @ 19:56:11
Postat av: Emelie

Svar: Jag gör banners ja, men jag tar 40 kr för en inte allt för avancerad banner :)

2010-04-16 @ 21:20:09
URL: http://myfashion.devote.se
Postat av: emma

Älskar tajtsen! vart har du köpt dom? :)

2010-04-19 @ 22:24:05
URL: http://emmabergendorff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0