Hemma

Hej! 
Nu är jag äntligen hemma igen. Jag och kimberly har haft det jätte roligt och mysigt. det var jätte pinsamt när vi skulle sjunga första gången, vi var förre låten och en massa skit. Men andra gången gick det bra. Det var jätte många söta killar där ( alla typ 96 ) vi var typ dom ända tjejerna där så det var rätt många som kollade på oss ;) 
vi sov hemma hos kimberlys kusiner, David(Dake) & Daniel(Danis). Vi spelade klädpoker och hade det skoj. Det slutade med att både jag och kimberly satt i trosor och Bh medan dom hade byxor och så på sig :P Vi förlorade och skulle ta av oss bhn och trosorna typ men vi bangade :) bilder kommer sen för det är Kimberly som har alla bilder. 
puss!
 
Haha kolla min näsa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0