Haha seeeen fråga

Frågor: malin : du vet vem jag är , och har du varit kåt på mig ? vad föredrar du .., tänder eller tand kött ? ... har du pussat tobbe på snoppen ?
johanna : putar du med brösten som alla säger ? .., du har väl aldrig strulat förutom oliver thorvalson ... gillar du oxfelé ?
emelie : asso är du säker på att du druckigt eller har du hjärnsläpp ? var det du som gilla räker ? ... har du hårsprej i ditt fitthår?
josefin : stavas du josefine ? .. har du pullat med en porrfilm brevid dig ? ( bara brevid , inte framför ) .. sover du med tänd lampa eller halv öppen dörr ?
alla : tror ni på monster i garderoben ?
(SVARA ÄRLIGT ANNARS FÅR NI EN SMÄLL PÅ KÄFTEN !

Sv: 1.Joo asså verkligen jag putar med tuttarna hela tiden ;o Nej verkligen inte, skulle aldrig palla !
2. Heeeeej oliver ;) Jo jag har redan sagt till dig ;)
3. Japp, jag gillar oxfilé !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0