dagen

Hej hej :)
Idag var jag i skolan och vi hade inga lektioner idag för att det kom två stycken som skulle ha en föreläsning i skolan, typ den ena hade varit i ett sånt där konsetrasionsläger, som dom hade på andravärldskriget. Sen var det en som var typ "föredetta" ganstar eller vad man nu ska kalla det. Så det jobbade vi med typ hela dagen. Sen efter skolan var jag med Johanna n. Vi åkte hem till mej, hoppade studsmatta typ, och lite annat. Sen åkte vi till Alby för vi skulle ha träning där, vi skulle springa dårå;) Hade bättre kondis en vad jag trodde, fast det gick lite segt på slutet. Sen har jag duschat, fixat naglarna, ansikstmask och gjort en hår inpackning. Så har hunnit med ganska mkt.
Men orkar inte lägga in nåra bilder idag.
Lägger in dom imårron.
Det här blir sista inlägget också.
Puss


Kommentarer
Postat av: kimberly

svar :ja ;)

2010-04-15 @ 07:48:26
URL: http://kimberlywremborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0