Allt e så jävla jobbigt..

Hejsaaan, mår inte så bra idag, har ont i magen, har haft nåt krångel så har haft ont i magen om & om igen i två veckor nu. Måste plugga so nu eftersom jag missade ett prov förut som jag ska göra i veckan, sen fysik prov som jag också ska göra i veckan som kommer o jag kan iiiingenting ;o och en bokredovisning tills på fredag och jag har inte ens börjat på en bok, fan de e skitmkt för mig nu :o Jaja, hoppas nån kan träffa mig ikväll så att jag slipper plugga hela dan idag..
Igår iaf träffade jag kimberly, vi satt vid datan en stund och sen skulle vi träffa nåra men vi drog till ip för vi oc h dom kunde typ inte sen haha, men vi satt och vänta vid bussen på ip då och då träffade vi massa andra. Men sen drog vi hem och typ somna direkt haha ;p . Kom hem vid 11 imorse kanske, har pluggat en stund nu och ska väl göra det ett tag nu, men serriöst pallar jag inte och jag bråkar med mamma, mmmmmmmmen jag ska inte ta ut det över er haha, slängpuss ! :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0