100 inlägget

Nu har vi gjort 100 inlägg med det här på bloggen, duktigt :)
Men idag drog jag och Carro till nacka. Men vi tog typ fel tunnelbana först och sen gick vi fel hela tiden vid slussen så kom dit typ vid 1, hhaha.  Åt på tacobar och köpte lite stuff ;) Sen drog vi till centrum och träffade några, sen till alé plan där vi träffade Johanna, tobbe, jack, oliver, tim, danne och anton. Sen drog vi till ip, och sen tog jag bussen hem. Fick en ny plattång av mamma också, Tack mamma.  Nu har jag gjort om mitt rum skit mycket. Ska snart köpa ny säng och ny garderob. Sen när jag var klar orkade jag inte göra något så jag kollade på någon film.
Aja, imårron ska jag vara med Johanna. Venne vad vi ska göra, kanske träffa nåra?
Men nu tycker jag att alla ska blogga lite mer :O
Puss

Haha, sexigt ben :S


Köpte

En väska, ett par  shorts (vette fan hur det stavas :S) trosor, och plattången mami gav mej.

Leggins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0